grįžti atgal

Brainstorm

"The aim of an argument or duscussion should not be victory, but progress."

Joseph Joubert

Rašome apie Šiaulių regiono reklamą, komunikaciją, ženklodarą, kainodarą ir bene svarbiausią visumos faktorių - psichologinį marketingą - kurio nepastebime bet pasąmoningai jaučiame. Pastebėjimai, patarimai, argumentai, diskusija, kritika... skirta ne sumenkinti ar įžeisti, o kartu mokytis ir tobulėti.
p.s. ir kaip vienas mano klientas yra pasakęs "Jei kyla idėjos, užrašyk jas. Priešingu atveju jos neduos tau gyventi".

p.s. išsakyta nuomonė nebūtinai gali būti teisinga. Manote kitaip? Rašykite labas@funkyart.lt

Kokybiškai. Brangiai. Afigienai.

"Kai konkuruojate mažesne kaina, klientų akyse esate tik skaičius. Jei atsiranda mažesnis skaičius, jūsų skaičius akimirksniu pamirštamas. Jei norite, kad matytų ir įsimintų jūsų vardą, turite būti ne tik kieti, bet ir brangūs profesionalai.
Kuo būti – skaičiumi ar vardu – renkatės tik patys. Gyventi pagal vardų taisykles yra daug smagiau, nei pagal skaičių."

Algis Masys
Įrašo data: 2017-10-12

Nealkoholinis baras, kuris parduoda alkoholinius kokteilius

Ar įmanoma įkurti barą/kavinę/restoraną, kuriame neprekiaujama alkoholiu bet klientams patiekiami alkoholiniai gėrimai? Ar tai išvis logiškai legalu pagal Lietuvos Respublikos įstatymus? Ar tokiam verslo modeliui reikalinga licencija prekiauti alkoholiu, nors Jūsų įstaiga juo realiai ir neprekiauja?

Įrašo data: 2017-10-11
Parašė: Žygimantas Volodka

Skaityti plačiau

Video: Kaip parduoti daugiau bulkučių

Dar vienas puikus Swedbank Lietuva socialinės iniciatyvos seminaras "Kiekvienas gali būti didelis" pradedančiajam verslui. Šiame seminare verslininkai ir ekspertai kalba apie pardavimų technikas, į kokias detales reiktų atkreipti dėmesį, kokių klaidų nedaryti ir ko reiktų mokintis patiems. Pasižiūrėkite.

Įrašo data: 2017-04-02
Parašė: Žygimantas Volodka

Skaityti plačiau

Kai "prisišaudai" pie vartotojo facebook'e

Kai imi pažinti savo facebook paskyros vartotoją, išgrynini jam patinkančią informaciją, išvedi statistiškai patogiausią laiką skelbti įrašus ir t.t. - per vieną savaitę galima pasiekti ir tokių skaičių net ir tada, kai projekto puslapis dar nėra paleistas (visas srautas organinis, be jokių sponsored/boost pagalbos ir išorinių nuorodų).

Įrašo data: 2017-04-02
Parašė: Žygimantas Volodka

VYTAUTO vairavimo mokykla: Kaip sugadinti savo vardą per vieną vakarą

Facebook'as gali būti puikus tiesioginio/netiesioginio pardavimo kanalas jei jaučiate savo tikslinę auditoriją, žinote kaip patraukti jos dėmesį, kaip iškomunikuoti tą informaciją, kurią norite - galite sukurti papildomus klientų srautus. Dažnai pasitaiko ir antikomunikacijos pavyzdžių. Pastarasis garsiai nuskambėjęs antikomunikacijos pavyzdys Lietuvoje buvo su Lietuvos Draudimu. Tiesa, viena didžiausių draudimo kompanijų Lietuvoje sugebėjo suvaldyti situaciją ir puikiai ištaisyti klaidas bet pasitaiko tokių klaidų, kurių net geriausios komunikacijos kompanijos negalėtų pataisyti. "VYTAUTO vairavimo mokyklos" pavyzdys tai puikiai iliustruoja.

Įrašo data: 2017-03-31
Parašė: Žygimantas Volodka

Skaityti plačiau
1 2