grįžti atgal

Brainstorm

"The aim of an argument or duscussion should not be victory, but progress."

Joseph Joubert

Rašome apie Šiaulių regiono reklamą, komunikaciją, ženklodarą, kainodarą ir bene svarbiausią visumos faktorių - psichologinį marketingą - kurio nepastebime bet pasąmoningai jaučiame. Pastebėjimai, patarimai, argumentai, diskusija, kritika... skirta ne sumenkinti ar įžeisti, o kartu mokytis ir tobulėti.
p.s. ir kaip vienas mano klientas yra pasakęs "Jei kyla idėjos, užrašyk jas. Priešingu atveju jos neduos tau gyventi".

p.s. išsakyta nuomonė nebūtinai gali būti teisinga. Manote kitaip? Rašykite labas@funkyart.lt

Video: Kaip parduoti daugiau bulkučių

Dar vienas puikus Swedbank Lietuva socialinės iniciatyvos seminaras "Kiekvienas gali būti didelis" pradedančiajam verslui. Šiame seminare verslininkai ir ekspertai kalba apie pardavimų technikas, į kokias detales reiktų atkreipti dėmesį, kokių klaidų nedaryti ir ko reiktų mokintis patiems. Pasižiūrėkite.

Įrašo data: 2017-04-02
Parašė: Žygimantas Volodka

Skaityti plačiau

Kai "prisišaudai" pie vartotojo facebook'e

Kai imi pažinti savo facebook paskyros vartotoją, išgrynini jam patinkančią informaciją, išvedi statistiškai patogiausią laiką skelbti įrašus ir t.t. - per vieną savaitę galima pasiekti ir tokių skaičių net ir tada, kai projekto puslapis dar nėra paleistas (visas srautas organinis, be jokių sponsored/boost pagalbos ir išorinių nuorodų).

Įrašo data: 2017-04-02
Parašė: Žygimantas Volodka

VYTAUTO vairavimo mokykla: Kaip sugadinti savo vardą per vieną vakarą

Facebook'as gali būti puikus tiesioginio/netiesioginio pardavimo kanalas jei jaučiate savo tikslinę auditoriją, žinote kaip patraukti jos dėmesį, kaip iškomunikuoti tą informaciją, kurią norite - galite sukurti papildomus klientų srautus. Dažnai pasitaiko ir antikomunikacijos pavyzdžių. Pastarasis garsiai nuskambėjęs antikomunikacijos pavyzdys Lietuvoje buvo su Lietuvos Draudimu. Tiesa, viena didžiausių draudimo kompanijų Lietuvoje sugebėjo suvaldyti situaciją ir puikiai ištaisyti klaidas bet pasitaiko tokių klaidų, kurių net geriausios komunikacijos kompanijos negalėtų pataisyti. "VYTAUTO vairavimo mokyklos" pavyzdys tai puikiai iliustruoja.

Įrašo data: 2017-03-31
Parašė: Žygimantas Volodka

Skaityti plačiau

Video: Socialinė komunikacija kaip tradicinio marketingo viena pagrindinių dalių: Nuo nulio iki mėnulio

Swedbank Lietuva ėmėsi puikios socialinės iniciatyvos. "Kiekvienas gali būti didelis" yra praktinių seminarų ciklas, kuriuose kalba sėkmingą verslą įkūrę Lietuvos verslininkai, dalinasi savo pasiekimais, klaidomis, praktiniais patarimais. Čia naudingos informacijos ras kiekvienas - tiek pradedantis, tiek jau įsitvirtinęs verslininkas, tiek jaunas žmogus dar tik galvojantis apie verslo įkūrimą. Gyvas pokalbis, neformali aplinka, puikūs pašnekovai, super naudinga informacija. Pažiūrėkite.

Įrašo data: 2017-01-15
Parašė: Žygimantas Volodka

Skaityti plačiau

Puikus verslumo pavyzdys Lietuvos taksistams

Gero verslumo pavyzdys Lietuvos taksistams. Įsėdi į taksi, o kiekvienose automobilio durelių daiktų dėtuvėse surikiuoti plastikiniai buteliai pagal dydį: mineralinis/natūralus vanduo, sultys, šalta arbata ir mažiausias coca cola 0.33l buteliukas arba skardinė. Nori nenori kviečia atsigerti. Pagal statistiką populiariausias gėrimas: vanduo*. Visos pajamos už gėrimus eina tiesiai taksi vairuotojui.

* - Sakysite, kad populiariausias gėrimas coca cola. Visgi ne. Nebent ne Lietuvoje. Galų gale reiktų skaičiuoti pagal gėrimų pelno dydį, iš kurių didžiausias parduodant būtent vandenį.

Įrašo data: 2016-10-04
Parašė: Žygimantas Volodka

1 2